• BMW izplatītājs "BM Auto" maina nosaukumu
Auto mazumtirdzniecības uzņēmuma „Inchcape” grupas
pārstāvji Latvijā maina nosaukumu: „BM Auto” uz „Inchcape BM Auto”, bet
„Baltic Motors” – uz „Inchcape Motors Latvia”, šodien medijiem rīkotajā
pasākumā sporta kompleksā „333” paziņoja „Inchcape” uzņēmumu grupas
vadītājs Latvijā Andris Kulbergs.
Turpmāk zem viena karoga „Inchcape” pārstāvēs vairākas markas –
„Alpina”, „BMW” automobiļus un motociklus, „Ford”, „Jaguar”, „Land
Rover”, „Mazda” un „MINI”, piedāvājot visplašāko segmenta klāstu
Latvijā.
Nosaukuma maiņa nenozīmē tikai izkārtnes nomainīšanu –, mēs to uztveram
kā izaicinājumu kļūt vēl labākiem, vēl kvalitatīvākiem, vēl radošākiem!
Apvienojot visus „Inchcape” grupas Latvijā pārstāvotos „premium”
zīmolus zem viena jumta, esam kļuvuši par lielāko „premium” auto salonu
Baltijā, un šis ir tikai sākums,” norāda „Inchcape BM Auto” vadītājs
Ivars Norvelis.
Lielbritānijā bāzētais uzņēmums Latvijā darbojas kopš 2005. gada, kad
kļuva par „Mazda” un „Jaguar” markas oficiālo pārstāvi, savukārt 2007.
gadā iegādājās uzņēmumus „Baltic Motors” un „BM Auto”. Septiņu gadu
laikā „Inchcape” grupa bijusi viens no tirgus līderiem. Piemēram, šāgada
pirmajos mēnešos „Inchcape” tirgus daļa Latvijā luksusa automobiļu
segmentā sasniedz jau 21,9%.
Par godu svinīgajam notikumam, „Inchcape” visa gada garumā klientiem
piedāvās īpašus servisa pakalpojumus – ne tikai esošajiem klientiem, bet
visiem autobraucējiem, kuru īpašumā ir kāds no uzņēmuma pārstāvēto
marku automobiļiem, servisā nodrošināta bezmaksas auto vizuālā apskate.